قرص گیاهی رازی آرامش را به خواب های شبانه تان هدیه کنید

شکوفه آهک اغلب برای آرامش، کاهش التهاب و درد جزئی و کاهش فشار خون در قرص گیاهی رازی استفاده می شود. با این حال، توصیه می شود آن را با داروهای حاوی لیتیوم مصرف نکنید، زیرا ممکن است تغییراتی در نحوه دفع آن توسط بدن ایجاد شود و عوارض جانبی ایجاد کند.

از سوی دیگر، سنبل الطیب برای مبارزه با اعصاب و اضطراب مصرف می شود. علاوه بر این، اثر آرام بخش آن برجسته است و آرامش خواب را تسهیل می کند.

از این نظر، Valeriana Teva و Valeriana Teva Forte دو مکمل غذایی هستند که می توانند کمک کنند. علاوه بر فواید، لازم است اثرات احتمالی که ممکن است بر روی سیستم عصبی به دلیل تداخل با سایر داروها داشته باشد را نیز در نظر داشته باشید.

قرص گیاهی

در زیر، متداول‌ترین تداخلات و گیاهانی که هنگام مصرف با برخی داروها باعث ایجاد آن‌ها می‌شوند را ارائه می‌کنیم:

جذب
در بیشتر موارد، زمانی که تداخلات گیاهی-دارویی بر جذب تأثیر می گذارد، آنچه اتفاق می افتد کاهش سطح دارو است . این امر در عمل به معنی فعالیت کمتر دارو است، بنابراین اثر و مزایای بالقوه آن کاهش می یابد.

این اثر به این دلیل ایجاد می شود که برخی از گیاهان، همراه با برخی داروها، pH گوارش را تغییر می دهند و بر تحرک (حرکات هماهنگ دستگاه گوارش) تأثیر می گذارند یا مجتمع های غیر قابل جذب تشکیل می شوند و جذب آن را دشوار می کنند. برخی از گیاهان دارویی که می توانند باعث تغییر در جذب داروها شوند عبارتند از:

خار مریم: سطح دیگوکسین را کاهش می دهد و اثربخشی آن را کاهش می دهد .
آلوئه ورا – دارای اثر ملین است که می تواند جذب را کاهش داده و در نتیجه اثربخشی برخی داروها را کاهش دهد.