یونیت دندانپزشکی ایتالیایی انرژِی گرمایی تولید می کند

مطالعه دقیق قطعات و ویژگی های یونیت دندانپزشکی برای ارائه بالاترین کیفیت به بیماران بسیار مهم است.

یونیت دندانپزشکی ایتالیایی به یک کمپرسور پزشکی و به یک آسپیراتور جراحی متصل است که هدف آن ایجاد یک مکش با قابلیت کشیدن آب، بزاق و خون از حفره دهان بیمار است.

همچنین باید در نظر داشت که آسپیراسیون جراحی می تواند هوا یا حلقه مرطوب باشد.

در حالت اول نوعی ظرف وجود دارد که مایعات را جمع آوری می کند و آنها را از هوا جدا می کند، در حالت دوم مایعات و هوا مستقیماً به زهکش فاضلاب منتقل می شوند.

برای آگاهی از نحوه ضدعفونی کردن یونیت دندان، باید اسپری ضدعفونی کننده، آن را مالش دهید و سپس دوباره آن را اسپری کنید تا محصول اثر کند.

در برخی از یونیت های دندانپزشکی نسل جدید، بسیاری از قطعات قابل اتوکلاو هستند، ضدعفونی و استریل کردن حتی اجزایی که مستقیماً با دهان بیمار تماس ندارند بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت باید در نظر داشت که وقتی یونیت دندانپزشکی خاموش می شود، نوعی اثر مکش ایجاد می شود که می تواند ابزار و مدار آب را آلوده کند.

برای اینکه بفهمید یک واحد دندانپزشکی چقدر هزینه دارد، در نظر بگیرید که میانگین قیمت آن حدود 11-15 هزار یورو است.

با توجه به اینکه در مطب های دندانپزشکی اغلب لازم است حداقل یک زوج در دسترس باشند، یکی برای اولین ویزیت ها و دیگری برای درمان های پیچیده، این یک سرمایه گذاری غیر ثانویه است.

برخی از اجزای آن منبع انرژی، لامپ، ترانسفورماتور، بازتابنده یا خازن هستند، علاوه بر قطعات تشکیل دهنده یونیت دندانپزشکی، باید اتصالات لازم برای عملکرد بهینه صندلی را نیز در نظر گرفت.

روکش آن نباید دارای چین و چروک یا زبری باشد تا امکان تمیز کردن و ضدعفونی مناسب را فراهم کند، صندلی دندانپزشکی از سر، پشتی و صندلی تشکیل شده است.