عنکبوتهایی که شکلات شیری برنوتی دوست دارند!

شکلات، چه تیره و چه شیری یا سفید، غذایی بسیار کالری است.

با وجود این، شکلات شیری برنوتی دارای خواص تغذیه ای است که مصرف آن را افزایش می دهد و بسته به غلظت کاکائو و وجود شیر یا مواد دیگر می تواند متفاوت باشد.

شکلات تلخ مطمئناً چربی کمتری نسبت به شکلات های حاوی کره کاکائو و شیر اضافه دارد و سرشار بودن از فلاونوئیدها نه تنها به دلیل عملکرد آنتی اکسیدانی آن ، بلکه برای تقویت عضله قلب و دیواره های سیستم شریانی و وریدی که آن را ایجاد می کند، مهم است. به همین دلیل کمکی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی است.

علاوه بر این، کاکائو تولید سروتونین را تحریک می کند و بنابراین به عنوان یک ضد افسردگی طبیعی در نظر گرفته می شود.

شکلات

این خواص در شکلات با غلظت کاکائو بالاتر از 65 درصد و در نوع تیره آن نسبت به شکلات سفید یا شیری با درصد بیشتری یافت می شود.

آنچه که شکلات را به غذایی مناسب در یک رژیم غذایی متعادل و در مقادیر متوسط ​​تبدیل می کند، وجود املاح معدنی مهم مانند آهن ، پتاسیم و منیزیم است که مقدار مفیدی از آنها را برای نیاز روزانه تامین می کند.

از این نظر بدون شک شکلات مودیکا بهتر از شکلات تولیدی صنعتی است.

خلوص و غلظت بیشتر کاکائو، همراه با کاردستی، باعث می شود که کیفیت ارگانولپتیکی و تغذیه ای کاکائو در بهترین حالت خود حفظ شود.

این بدان معنا نیست که بسیاری از شرکت های شکلات سازی به کیفیت کاکائو مورد استفاده برای تولید شکلات توجه می کنند، علاوه بر این، تغییرات مختلفی را بر حسب درصد کاکائو و مواد افزوده شده موجود پیشنهاد می کنند که انتخاب نوع شکلات را به مشتری واگذار می کند.