دمنوش لاغری سحر برای درمان زخم معده استفاده می شود

دمنوش لاغری سحر ممکن است حاوی گروهی از گیاهان طبیعی باشد، از جمله: زنجبیل، دارچین، خولان، ترش، نعناع و بابونه.

اگر مزیتی از چای لاغری مشاهده شود، ممکن است از فواید گیاهان باشد نه سایر مواد افزوده شده.

در اینجا حقایقی در مورد چای لاغری وجود دارد:

  1. نوشیدن چای لاغری ممکن است برای دفع سموم انباشته شده از بدن سود چندانی نداشته باشد، زیرا در شرایط عادی بدن از شر سموم و مواد زائد انباشته شده در آن خلاص می شود.
  2. مصرف زیاد چای لاغری ممکن است باعثافت فشار خون شود و این امر برای بدن به خصوص برای زنان باردار و شیرده خطراتی را به همراه دارد.
  3. چای لاغری حاوی مواد اضافی است که ممکن است برای بدن مضر باشد، مانند برخی از موادی که برای افزودن طعم و مزه به چای ساخته می شوند.
  4. گزارش شده است که چای لاغری به کاهش سریع وزن کمک می کند، اما بیشتر این موارد ناشی از از دست دادن آب، مایعات و مواد زائد جامد در بدن است.
  5. مصرف بیش از حد چای لاغری ممکن است بر روی اعصاب اثر منفی بگذارد و در نتیجه باعث اختلال درسیستم عصبی مرکزی و افزایش مشکلات در توانایی برقراری ارتباط و تمرکز شود.
  6. چای لاغری ممکن است با برخی داروها در بدن تداخل داشته باشد، بنابراین در صورت مصرف بهتر است با پزشک مشورت کنید.
  7. سازمان غذا و داروی ایالات متحده خاطرنشان می کند که مصرف کنندگان چای سبز ممکن است سطوح پایینی از پتاسیم را در بدن تجربه کنند که به ویژه برای کسانی که مشکلات قلبی دارند خطرناک است.

دمنوش

در اینجا مهم ترین جایگزین هایی است که می توان به جای چای لاغری برای کاهش وزن استفاده کرد:

  • مهم است که به طور موثر و چندین بار در طول هفته ورزش کنید، زیرا به از دست دادن درصد بالایی از چربی در بدن کمک زیادی می کند.
  • در صورت پیروی از یک رژیم غذایی سالم که شامل کاهش غذاهای حاوی چربی و قند و مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات است که به کاهش وزن کمک می کند، می توانید از چای لاغری صرف نظر کنید.
  • می توان به جای چای لاغری از گیاهان طبیعی مانند زنجبیلاستفاده کرد که قبل از آن حتما با پزشک مشورت کنید.