جلبک دریایی برای پوست عامل بدبختی زوج هالیودی قبل از فرش قرمز

همانطور که گفتیم، جلبک دریایی برای پوست یک اثر آنتی اکسیدانی قوی دارد.

این جلبک دریایی که سرشار از عناصر کمیاب و اسیدهای آمینه است، با عملکرد احیا کننده قادر به مقابله با رادیکال های آزاد است که از عوامل اصلی پیری پوست به شمار می روند.

اگر این درست است که گذشت زمان عواقب اجتناب ناپذیری بر روی پوست صورت ما دارد و باعث از بین رفتن توناژ و حالت ارتجاعی می شود، به همان اندازه درست است که استفاده مداوم از یک کرم خوب می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

به طور خاص، تنها 20 درصد از علائم پیری غیرقابل اجتناب نشان داده شده است.

خبر خوب این است که 80 درصد باقیمانده به ما بستگی دارد. به همین دلیل است که یک کرم ضد پیری موثر استمی تواند بهترین متحد ما شود.

در واقع، با گذشت سال ها، پوست استحکام خود را از دست می دهد، خطوط خطوط کمتر مشخص می شوند و چین و چروک ظاهر می شود، بنابراین ضروری است که به کمک های آرایشی اعتماد کنید.

از این نظر، عمل جلبک‌های قرمز می‌تواند به ما کمک کند: در واقع به تغذیه رشته‌های کلاژن و الاستین که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابند – پوست را جوان‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

کرم بایوترم Blue Therapy Red Algae Uplift دقیقا برای این منظور طراحی شده است: با بافت صورتی تازه و مخملی، این کرم ضد پیری سفت کننده با خاصیت لیفتینگ مناسب برای انواع پوست و دارای خاصیت تونینگ و احیا کننده است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، استحکام و درخشندگی طبیعی آن می شود و آن را جوان تر و سالم تر می کند.

با درمان مداوم، می توانید متوجه بهبود قابل توجهی در وضعیت پوست شوید: بیضی دوباره تعریف می شود و پوست لیفت و سفت می شود و نتیجه از هر نظر پوستی کاملاً جوان تر است.