تاثیر بسیار زیاد پودر دارچین 100 گرمی بر افزایش هوش در کودکان

دارچین ادویه ای است که معمولا در غذاهای ایتالیایی به ویژه برای تهیه دسر استفاده می شود.

به راحتی با رنگ آن از فندقی تا قرمز قهوه ای و با رایحه مشخص آن قابل تشخیص است.

دو نوع رایج وجود دارد: Cinnamomun zeylanicum (همچنین به عنوان دارچین سیلان شناخته می شود)، بومی سریلانکا و گران تر، و Cinnamomum cassia، ارزان تر و بومی چین، که با عطر خشک تر مشخص می شود.

پودر دارچین 100 گرمی از خشک کردن داخلی ترین قسمت پوست این گیاهان و سایر گیاهان که همگی از خانواده Lauraceae هستند به دست می آید و به صورت چوب یا پودر به بازار عرضه می شود.

دارچین

دارچین حاوی بسیاری از مواد معدنی است که در میان آنها آهن، کلسیم و پتاسیم به دلیل کمیت آنها برجسته است.

همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر است. این دارای خواص مفید مختلفی برای بدن انسان است: قادر به بهبود هضم، به ویژه کاهش نفخ و اختلالات گوارشی است.

برای کنترل سطح قند خون؛ کاهش حملات گرسنگی (به لطف کنترل قند خون و کاهش سرعت تخلیه معده) و میل به شیرینی، کمک به حفظ وزن طبیعی بدن؛ برای تنظیم چرخه قاعدگی؛ برای مبارزه و پیشگیری از عفونت ها، به ویژه قارچی و باکتریایی.

به طور عمده به شکل پودر و مهمتر از همه به عنوان طعم دهنده و طعم دهنده استفاده می شود مشخصه ای که توسط عوامل زیست فعال سینامالدئیدها و کومارین ها اعطا می شود به دلیل برخی خواص فرضی سلامتی، دارچین همچنین یک مکمل غذایی با اهمیت تجاری رو به رشد است.

همچنین حاوی: تانن ها، فلاونوئیدها، گلیکوزیدها، ترپنوئیدها و آنتراکینون ها هستند که مسئول یک قدرت آنتی اکسیدانی متوسط ​​هستند.