کارخانه تولید داکت اسپلیت ال جی بانه به علت تورم ورشکسته شد

داکت اسپلیت ال جی بانه در مقابل تهویه مطبوع کانالی، معضل تهویه مطبوع است که هر صاحب خانه یا کسب و کاری با آن مواجه است.

شاید شما در حال بازسازی خانه خانوادگی یا ساختن خانه رویایی خود با تمام معایب مد هستید یا شاید شما در شرف عرضه خانه خود به بازار هستید و مشتاق به جذب یک پیشنهاد استثنایی هستید.

یافتن یک سیستم تهویه مطبوع که مناسب دارایی و سبک زندگی شما و همچنین بودجه شما باشد، بخش عمده ای از تصمیم گیری شما خواهد بود، عواقب تصمیم گیری عجولانه یا ناآگاهانه می تواند پرهزینه باشد!

سیستم داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع است که بخشی از سیستم در خارج از خانه، معمولاً روی یک دیوار خارجی قرار دارد.

بقیه سیستم  در داخل قرار دارد، معمولاً به دیوار داخلی یا به عنوان یک واحد روی زمین ثابت می شود.

یکی از مزایای اصلی سیستم اسپلیت این است که خرید آن نسبت به سیستم کانالی ارزان‌تر است و می‌توان آن را همزمان در یک قسمت از خانه نصب کرد.

داکت

برای مثال، ممکن است با یک منطقه نشیمن اصلی شروع کنید و واحدهای اضافی را طبق بودجه خود اضافه کنید.

سیستم های اسپلیت نیز اولین انتخاب شما برای زندگی آپارتمانی یا در خانه های دو طبقه است زیرا نصب کانال بین سطوح غیرممکن است.

سیستم های اسپلیت نیز گزینه بهتری نسبت به سیستم های کانالی در دارایی های کوچکتر یا جایی که تنها یک اتاق مجردی نیاز به تهویه مطبوع دارد، هستند.

به طور کلی، سیستم اسپلیت با کنترل از راه دور کار می‌کند و شما را به طور 100% مسئول دمای منطقه یا اتاقی می‌کند که واحد در آن نصب شده است.

یک سیستم اسپلیت هزینه نصب و راه اندازی کمتری نسبت به سیستم کانالی دارد، اما هزینه نباید تنها عامل تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سیستم برای خانه شما ایده آل است باشد.

در حالی که خرید به طور کلی ارزان تر است، سیستم های اسپلیت محدودیت هایی نیز دارند.