نوعی مغز فندق شور وجود دارد که هرگز نباید بخورید!

فندق گیاهی است که از قدیم الایام کشت می‌شده است: میوه‌های آن، فندق ، بسیار دوست‌داشتنی بوده و برای تهیه دسرهای زیادی از آن استفاده می‌شود.

ماده اصلی معروف ترین کرم قابل پخش در جهان، دارای خواص مفید بسیاری برای بدن است و یک منبع گرانبها ساخت ایتالیا است .

باغ های فندق به لطف آب و هوای مناسب در مدیترانه رشد می کنند و کیفیت های فراوان فندق در طول قرن ها همواره مورد توجه بوده است.

در میان انواع میوه های خشک ، امروزه مغز فندق شور یکی از پرمصرف ترین ها در آشپزخانه است، هم برای تهیه دسر و هم به عنوان ماده ای برای دستور العمل های خوش طعم.

 

آنها توسط یونانی ها و همچنین توسط رومی ها مصرف می شدند، که رسم داشتند گیاه Corylus Avellana را به عنوان آرزوی خوشبختی می دادند.

نه تنها به خوبی، بلکه به خاطر فواید آن نیز سپاسگزاریم.

بزرگترین تولید کننده فندق ترکیه است ، اما کشت فندق در ایتالیا نیز وجود دارد، که می تواند چندین گونه ارزشمند را به رخ بکشد.

مانند فندق Giffoni و فندق Gentile delle Langhe گرد ، هر دو PGI. DOP رومی ، سیسیلی یا نوستراله و توندا کالابریایی.

فندق همراه با بادام سرشار از ویتامین E است و از پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش و پیری محافظت می کند . حاوی ویتامین های گروه B مفید برای حفظ سلامت سیستم عصبی و اسید فولیک است که برای زنان باردار توصیه می شود زیرا به رشد صحیح جنین کمک می کند.

همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و فسفر است که به استخوان ها کمک می کند و با خستگی مبارزه می کند.

فیتواسترول ها نیز به مقدار خوب وجود دارند: این مواد در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی دخالت می کنند و به آنها کمک می کنند سطح کلسترول “بد” را کاهش دهید .