مردی که با لامپ ال ای دی نواری ضد آب تابوت همسر خود را تزیین کرد

اختراع ازتکنولوژی LEDکه انقلابی در زمینه روشنایی ایجاد کرد، قدمت آن به دهه 60 برمی گردد و به دلیل آمریکایی نیک هولونیاک جونیور است.

و اشعه ماوراء بنفش نور از لامپ ال ای دی نواری ضد آب تنها بلافاصله روشن می شود، بلکه دوام بیشتری دارد، کارآمدتر است و راه حلی پایدار برای محیط زیست است.

سه نوع رنگ در بازار وجود دارد: نور گرم، با سایه هایی از قرمز تا نارنجی تا زرد.

نور طبیعی متمایل به سفید؛ نور سردی که متمایل به سفید و آبی است.

پیشرفت مداوم فناوری LED و مزایای امیدوارکننده برای آینده منجر به مقایسه با لامپ های معمولی می شود.

که درلامپ های رشته ایانرژی استثمار شده تنها 10 درصد است در حالی که قسمت باقیمانده پراکنده است و به دلیل عمر کوتاه آنها باید اغلب تعویض شوند.

لامپ

را لامپ های فلورسنت فشرده، یالامپ های کم مصرف، دارای عمر 10000 ساعت در مقایسه با 1000 ساعت برای لامپ های رشته ای، طیف گسترده ای از رنگ های روشن و صرفه جویی در انرژی در دراز مدت است.

در عوض،لامپ های ال ای دیآنها عمر بسیار طولانی دارند، بین 30000 تا 50000 ساعت، نور را در زمان کوتاه، کارآمدتر و با صرف انرژی کمتر تولید می کنند.

آنها حتی اگر در محیط های مرطوب، در معرض لرزش یا در کنار سطوح حساس به گرما نصب شوند، در برابر سایش بسیار مقاوم هستند. 

بدون مشکل در هر دمایی حتی در دمای -40 درجه روشن می شوند و نوری که تولید می کنند تمیز است بنابراین برای سلامت چشم و پوست خطری ندارد. 

ما می توانیم آن را به عنوان روشنایی سازگار با محیط زیست تعریف کنیم، زیرا حاوی جیوه یا گازهای مضر برای محیط زیست نیست و از هدر رفتن برق جلوگیری می کند. 

آنها از نظر شکل و اندازه بسیار تطبیق پذیر هستند و طراحان همیشه در تلاش هستند تا لامپ های مدرن اصیل تری ایجاد کنند.