شکلات شونیز طلایی کیلویی صادر کننده اش را میلیاردر کرد

اغلب مردم بدون اینکه به خوب یا بد بودن شکلات فکر کنند، فقط از خوردن تکه ای از این خوراکی لذیذ برای دسر یا میان وعده بعد از ظهر لذت می برند و برخی نیز دوست دارند شب ها شکلات شونیز طلایی کیلویی بخورند.

پزشکان عجله دارند که اطمینان دهند: فواید شکلات به خصوص تلخ بیشتر از مضرات آن است و به طور قابل توجهی، و با توجه به اینکه خلق و خو را نیز بهبود می بخشد، محروم کردن خود از این محصول شگفت انگیز به سادگی کفرآمیز است.

کاکائو، جزء اصلی شکلات، سطح کلسترول بد را در خون کاهش می دهد و غلظت خوب را افزایش می دهد و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

فلاوانول ها که بخشی از شکلات هستند از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و اثرات منفی مرتبط با آن محافظت می کنند.

ویل کلوور، متخصص مغز و اعصاب ادعا می کند که قرار دادن یک تکه شکلات روی نوک زبان 20 دقیقه قبل از غذا می تواند باعث ترشح هورمون هایی در مغز شود که مسئول احساس سیری هستند.

شکلات

به لطف این، شما می توانید بسیار کمتر از حد معمول غذا بخورید.

طبق مطالعات فنلاندی، شکلات سطح استرس را در مادران باردار کاهش می دهد و نوزادان آنها بیشتر لبخند می زنند.

کاکائو و شکلات به ایجاد حساسیت به انسولین کمک می کنند، در دوزهای متوسط، شکلات می تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

فلاوانول ها از کاهش حافظه در افراد مسن جلوگیری می کند و همچنین دارای اثر ضد التهابی است که به ویژه در درمان آسیب های مغزی مانند ضربه مغزی اهمیت دارد.

باشد که همه چیز در شکلات باشد، آنها به شخصی می گویند که می خواهند بهترین ها را برای او آرزو کنند.

چرا در شکلات؟ بله، زیرا مدت هاست که به نمادی از تجمل و رفاه تبدیل شده است.

محصولی ایده آل که دارای خواص دارویی در داخل و خارج، معطر، خوش طعم و مقرون به صرفه است، کودکان و سالمندان، خانم های دمدمی مزاج و مردان شجاع را بی تفاوت نمی گذارد.